Overslaan en ga direct naar de inhoud

Klantenservice & Klachten

Bij BRICKkampioen draait alles om bouwplezier en tevreden klanten. Toch kan het helaas gebeuren dat er iets niet helemaal loopt zoals gepland. Heb je een klacht of ben je ergens niet tevreden over? Dan helpen we je graag verder!

Neem contact op met onze klantenservice

Heb je een vraag, een opmerking of is er iets misgegaan met je bestelling? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Je kunt ons bereiken via:

📩 E-mail: info@brickkampioen.nl
📱 Contactformulier: Klik hier om je bericht te versturen

Vermeld altijd je ordernummer, dan kunnen we je sneller en beter helpen.

Klacht? Laat het ons weten!

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@brickkampioen.nl. We doen ons uiterste best om binnen 2 werkdagen te reageren en samen tot een oplossing te komen. We willen immers dat jij weer vrolijk verder kunt bouwen!

Kom je er met ons niet uit?

Leidt onze reactie niet tot een oplossing? Dan kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur.
Dit kan via de volgende link:
🔗 webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Samen bouwen aan oplossingen

Bij BRICKkampioen nemen we iedere klacht serieus. Of het nu gaat om een vertraagde levering, een ontbrekend steentje of iets anders – we zoeken altijd naar een oplossing waar jij blij van wordt.

Heb je een vraag over retourneren of je herroepingsrecht? Bekijk dan ook onze retourpagina voor alle informatie.

BRICKKampioen Klantenservice & Klachten

Cookies